dimarts, 20 de març del 2012

Coixinet meu com t’has quedat!



El dijous passat, en una de les sortides d’entre-setmana (curtes però intenses), de tornada, la roda del darrera va començar a fer un sorollet, al principi molt suau, com si hagués entrat alguna pedreta, però no li vaig donar massa importància pensant que els coixinets ja la “triruraríen”, però en poc temps la cosa anava empitjorant i sense la possibilitat de posar-li remei.

Havent sopat, i amb la tranquilitat que regna a casa a partir de les 11, vaig desmuntar tot l’eix posterior, i quina sorpresa va ser veure que tenia els coixinets de la zona de la pinyonera absolutament secs!!! I això que feia poc més d’un mes que, aprofitant una de les netejes intensives, els vaig deixar ben engrassats…

La meva segona sorpresa va ser, al fer una foto amb macro dels meus soferts coixinets, veure els pobres com estan de castigats.

Això dels sorolls a la bici es un romanço de nassos, al transmetre’s per tota la bici al final no saps d’on coi venen. Algún cop, fins i tot he arribat a buscar per internet: “mi bici hace cric-cric-cric” i ho trobes!!!! I clanc-clanc, nyic-nyic… hi són tots i ben catalogats.

2 comentaris:

  1. Lo que me he reído encontrando un coment de una bici que hacía CRACACRACA CRACACRACA CRACACRACA... Dios los cría y ellos se juntan...XDD.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pues espera el dia que hable de las pastillas de freno...

      Saludos!

      Elimina