dijous, 8 de març del 2012

IBP Index


Quina gran descoberta!. Si, ja sé que això porta temps anant pel món però jo fa poc que vaig amb GPS i ho he descobert aquesta setmana, anant de Bloc en bloc com les abelles.

Al penjar les meves primeres rutes a Wikiloc, a la pregunta de “grau de dificultat” no sabia mai que posar, ja que això del “grau de dificultat” es quelcom molt relatiu. Desconec quin nivell tinc, i per les poques competicions en les que he participat he arribat sempre en posicions més que discretes…

Per qui no conegui això del IBP Index per Bicicleta, en la seva web hi posen: “L’índex IBP es una puntuació que valora el grau de dificultat d’una ruta feta en bicicleta de muntanya o de carretera”. Ja està tot dit.

Li penjes el Track, s’està una estoneta pensant, i et dóna un resultat que, mirant unes tables, pots conèixer el grau de dificultat d’una manera més precisa.

La meva sorpresa a estat que, al fer el càlcul d’algun dels meus tracks he vist que no estic tant malament… que duri.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada