diumenge, 31 de març del 2013

Diumenge de resurrecció


Ruta: Montbrió – Coll del Guix – Montbrió

No em puc queixar. Aquesta setmana he sortit tres cops i avui, per tancar la processó de Setmana Santa, tenia preparada una bona ruta. Tenia convidat i sempre m’agrada preparar-los un bon plat combinat a base de camins, corriols, pistes, trialeres, pobles, tatxes… però al final no ha pogut venir. Com que no m’agrada malbaratar la bona teca, havia pensat gaudir-ho igualment amb l’únic company de la colla que ha confirmat (la resta suposo que no els deu funcionar ni el Whatsapp, ni el Messenger… silenci administratiu).

Ermita de la Mare de Déu de la Roca
Tot i haver avisat al meu company que aquesta nit hi havia canvi d’hora, s’ha dormit. L’excusa era que no se li ha canviat automàticament l’hora del seu súper-rellotge ¿? Jo també tinc tecnologia d’última generació amb canvi automàtic d’hora, correcció horària per GPS… però com que no me’n fio he posat l’alarma amb un rellotge dels de tota la vida. No m’ha fallat.


Sort que les dues últimes rampes fins al coll del Guix són asfaltades
Com que hem sortit quasi una hora més tard del que tocava, el plat ja era fred; he hagut de preparar quelcom menys sofisticat. Hem pujat al Coll del Guix, que tampoc està gens malament. Contràriament a la sortida del dia de la nevada, avui hi hem pujat pel camí que s’agafa sortint del poble, i hem baixat pel camí que ens deixa a peu de carretera, a un parell de quilòmetres de Colldejou. Fent-ho en aquest sentit és una mica més suau i la baixada també es força entretinguda, ja que el camí és molt pedregós.





També et pots baixar el track a Wikiloc

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada