dijous, 28 de març del 2013

Comencen les processons (Cambrils – Colldejou – Cambrils)


Bici o relax?... Bici!!!!
Avui he sortit des de Cambrils i he recollit al meu company de pedalades a Montbrió. Hem fet un ruta força rodadora i sense massa complicacions.

No portava la ruta estudiada, així que he improvitzat una mica segons el temps de que disposàvem. M’hagués agradat pujar al Coll del Guix per Colldejou, però com sempre, no anàvem sobrats de temps. No ens hem estressat i hem anat fent.

Pujant cap a Montbrió he agafat una riera que no acostumo a fer ja que l’arena és poc compacta. Avui s’ha afegit el problema que a mig tram he trobat força aigua i, a mesura que anava avançant, cada cop anava en augment, així que, com a penitència, he arribat a Montbrió força mullat.

La riera de Riudecanyes seguia portant aigua, així que ens hem tornat a mullar una mica els peus.

Després de totes aquestes trampes hídriques, em passat per Vilanova d’Escornalbou, d’allà hem agafat el camí de la pedrera que ens deix a peu de la carretera de Mont-roig a Colldejou.

Passant per la zona de la pedrera.
Colldejou als peus de la Mola que porta el seu nom.
Avui he tret a pasturar la 26' i he deixat descansar una mica la 29er (que no es pensi que m'he oblidat d'ella)
Tornant de Colldejou, i per evitar l’asfalt, he agafat un camí a mà dreta per anar en direcció cap al Golf Bonmont, però anàvem de xarrera i m’he despistat. Per no recular uns metres hem tornat a agafar la carretera. Més endavant hem recuperat el camí i hem anat baixant en direcció a costa.

Un cop arribats al que serà la “futura” via d’alta velocitat del corredor del Mediterrani, ens hem separat, el meu company ha tornat cap a Montbrió (via Mont-roig) i jo cap Cambrils.


Sembla que finalment s'han tornat a posar a treballar el la futura línia d'alta velocitat (ja veurem quan tarden...)
 Han sortit uns 50 quilòmetres amb un desnivell positiu acumulat de 600 metres.




2 comentaris:

  1. Cambrils Power!
    ei, dono fe del tema riera de Riudecanyes, avui també ens hem hagut de descalçar a sota del camí de la figuera...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Avui més que Cambrils power ha estat "Cambrils gone with the Wind"!!
      Ara per culpa de descalçar-vos a la riera refredats a manta! Aiii
      Espero que demà el tema del vent millori una mica ja que tinc una bona ruta preparada... creuem els dits.

      Cuida't!!

      Elimina