dimarts, 26 de novembre del 2013

New Kids on the Blog


Aquest diumenge ens van acompanyar un parell de xavals de Reus per gaudir de la bicicleta i la muntanya. Un d’ells ja feia dies que m’anava darrera per portar-l’ho per les meves terres. Ells acostumen a sortir per la zona de Reus i la meva no la coneixen massa, així que com que de ganes no els faltaven ens ho vam fer venir bé per quedar.




Les previsions donaven molt de vent, i no van fallar. Vam tenir Mestral a dojo. Normalment, si fa molt vent, acostumem a anar en direcció cap a Reus… però com que la idea era fer tot el contrari doncs vinga; fot-li un altre cop que som de Reus i el que no mata engreixa! Els pocs bikers amb qui ens vàrem creuar anaven en direcció contrària… gent sensata.

Un tram de la ruta passava pel parc eòlic del Tucafort però amb el vendaval vaig considerar que era millor evitar-lo. He estat un cop per allà dalt amb molt vent i fred i realment és molt desagradable, i a més havent de baixar per una zona tècnica, fins i tot perillós. Així que vam anar cap a Colldejou i d’allà vam pujar al Coll del Guix per després baixar-lo pel camí del Bullidor.






Com que la ruta va quedar una mica escapçada, a la tornada, vam pujar a l’Ermita de la Mare de Déu de la Roca per la carretera i baixada pel camí empedrat que queda a la falda de la muntanya.


Vaig quedar molt sorprès de les ganes, sacrifici i constància que aquest parell de nanos li destinaven a la bicicleta, i més tenint en compte que van començar a pedalar a principis d’any. Em van explicar que havien començat sent força colla però que poc a poc van anar caient i que ara únicament quedaven ells dos. Jo, a la seva edat, frisava per tenir un ZX Spectrum 48K!

Si segueixen així poden fer grans coses, però, primer de tot, s’ho han de passar bé. A veure si un dia podré dir: ei! jo vaig sortir amb ells quan començaven a rodar :)

Ruta: Montbrió - Riudecanyes - Vilanova d'Escornalbou - Colldejou - Coll del Guix - Ermita de la Mare de Déu de la Roca - Mont-roig - Montbrió



També et pots baixar el track a Wikiloc


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada