dilluns, 4 de novembre del 2013

Coupage: 75% Baix Camp, 25% Priorat

Per la ruta d’aquest cap de setmana hem tingut una convidada i com que m’agrada quedar bé i sabedor que els descensos tècnics encara no són el seu fort (dic encara perquè fa poc que ha començat a anar en bicicleta de muntanya, però si segueix amb el ritme que porta, en pocs dies li hauré de dir que hem convidi ella).

Com que sé que li va agradar la ruta feta farà un parell de setmanes (La Torre de Fontaubella), li vaig preparar la mateixa però en versió pistera, sense trialeres, això si, el tute quilomètric no ens el va treure ningú, i més si, per culpa d’un despiste, en la tornada, en comptes de retallar cap a Duesaigües vam fer cap a L’Argentera…

Ruta: Montbrió del Camp – Vilanova d’Escornalbou – Camí dels Carlins – Colldejou – Torre de Fontaubella – Pradell de la Teixeta – Coll de la Teixeta – L’Argentera – Duesaigües – Riudecanyes – Montbrió del Camp. (52 Kms - 1200 mts de desnivell positiu acumulat)

29er girl
Com m'agrada el Camí dels Carlins, últimament hi semblo abonat
Tot i que vam gaudir d’un dia assolellat i amb una temperatura més pròpia de la primavera, el vent no ens va donar treva. Sort que no vam pujar fins al parc eòlic del Trucafort de la Serra de L’Argentera (com sí que ho vàrem fer l’anterior cop); si al Coll Roig bufa fort, a dalt del parc, pelat i sense arbres per protegir-nos, és molt desagradable.

El meu company, que últimament està dubtant si agafar-se una 29, hem sembla que ha vist la llum

Del Coll Roig vam baixar fins a La Torre de Fontaubella pel camí de los Pigalls (bé, fins fa poc era un camí, ara es una pista) seguint el Barranc de les Castellanes.

De la Torre de Fontaubella, i després un petit tram de carretera i, abans d’arribar a l’estació de trens, vam agafar un camí a mà dreta, pel Mas del Marquet fins a Pradell de la Teixeta.

Pensar que fa menys d'un any això era un camí pedregós i divertit...

La Torre de Fontaubella

Sortint de Pradell, i després d’un petit tram de la N-420 fins al Coll de la Teixeta, ens vàrem enfilar pel GR-7 (tot i que des de la Teixeta es pot dir que pràcticament tot es baixada, primer toca pujar una mica fins als Colls del Vicari). A l’alçada del Collet de les Cinc vam agafar el camí de la Colletada de les Creus i (allà es on em vaig despistar) en comptes de baixar fins a Duesaigües i així retallar una mica, ens vam tornar a incorporar al GR-7 fins a L’Argentera.

Una bona ruta amb millor companyia!!

El debat entre Castanyada o Halloween també ha arribat a la natura

També et pots baixar el track des de Wikiloc