dimarts, 10 de setembre del 2013

Ermita de Puigcerver amb la colla de Cambrils


Bé, ha passat quasi un mes des de l’última publicació. No es que no hagi sortit més en bici, però si que he fet una “aturada tècnica” d’una mica més de dues setmanes per fer net d’un problema muscular al braç esquerre i gaudir d’unes vacances sense pedalar (curiosament, l’agost, és el mes que, proporcionalment a la resta de l’any, surto menys en bicicleta).

Com que la majoria de la meva colla últimament estan molt dropos (si no és un all es una ceba), hem vaig apuntar amb els ulls clucs a una quedada de diferents grups i colles ciclistes (Penya Cicloturista de Cambrils, Pinyonaires, katakraks…) aconseguint ser una bona colla.

Quan es va amb tanta gent es complicat fer rutes llargues ja que tot es ralentitza molt (aquest cop jo en vaig ser un dels culpables; una punxada a la tubeless –la mateixa que vaig tenir a la carrera de l’Argentera- em va estar donant la guitza bona part de la ruta fins que vaig haver de posar una càmera).

La ruta era pujar a l’Ermita de Puigcerver i després fer un parell de senders que porten des de l’Ermita fins a Alforja. Per mi, aquest va ser el millor de la sortida, ja que hi va haver força riera –que no m’agrada gens ni mica- i la pujada a l’Ermita des de Riudecols es tot un clàssic que no cal ni comentar (puja, puja i puja). Un cop dalt l'ermita ens va passar a saludar l'ultratrailman de la colla que va pujar fet running des d'Alforja.

En Carles (esquerra), últimament surt poc en bici però em sembla que fas més quilòmetres corrent que jo en bici
Els dos senders estan connectats pel camí de les Olles. Si no vaig errat, el primer, a peu de l’Ermita, el va obrir la Penya Cicloturista de Cambrils, es un tram força tècnic i molt divertit. El segon tram, del camí fins a Alforja, el va obrir la secció runner del Club dels Patxanguerus d'Alforja, en el sentit que el vam fer va tocar pujar un tram empenyent les bicicletes, però la baixada final bé s’ho val.


No vaig ser l'únic que va punxar


Això si que es un single track
D’aquesta sortida hi han poques fotos ja que al retrassar el ritme de la colla, tampoc era plan d’anar parant per treure la càmera.
I jo, mentre, vinga perdre líquid sellador
Com a traca final, trencament de cuadre d’un de la colla (tot i haver convidat a esmorzar per celebrar el seu aniversari uns dies abans, els astres no li van ser propicis). Una mica de creativitat tècnica per sol·lucionar el problema i cap a casa.

Ruta: Montbrió - Botarell - Riudecols - Ermita de Puigcerver - Alforja - Les Borges - Montbrió






També et pots baixar el track a Wikiloc


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada