diumenge, 5 de maig del 2013

Una cap de setmana Triatlètic!

No es que hagi participat en cap triatló però n’he vist un porró. Per començar, a Banyoles, amb les World Triathlon Promaster i Triathlon Premium European Cup i per si amb això no n’hi havia prou, avui amb la Extreme Man Triathlon de Salou. No es que hi tingui afició però es el que ha tocat.

Amb la Extreme d’avui (amb més de 1.100 inscrits!!), un parell d’amics hi participaven, i hem pujat al Coll d’Alforja en bicicleta per tal d’animar-los al passar-hi. Com que hem sortit justos de temps hem pujat per la que m’ha semblat la via més ràpida: Montbrió – Botarell – Riudecols – Alforja – Coll d’Alforja. Havia calculat que ens hi plantaríem en una hora i mitja i l’he encertat de ple.

Un cop els hem vist passar i animar-los com es mereixien, hem seguit en ruta cap a l’Ermita de Puigcerver. Un company de la colla que també havia pujat al Coll, però en versió running des d’Alforja, ens ha aconsellat baixar per un senderó que s’agafa just passat el dipòsit d’aigua abans d’arribar a l’Ermita (segons ens ha comentat es un senderó obert per la penya cicloturista de Cambrils) i que et deixa al camí de les olles. Realment es un senderó molt divertit però de cert nivell tècnic (jo he baixat dues o tres vegades de la bicicleta).

Un cop hem sortit del senderó i agafat el camí de les olles en direcció cap a Riudecols, ens hem acomiadat del company runner que ha tornat a pujar muntanya amunt per un altre senderó. Es un crack!!

Finalment ens ha sortit una ruta de 40 Kms amb un desnivell de 1.000 mts (no fer cas dels 1.300 que marca cicloide): Montbrió - Botarell - Riudecols - Alforja - Coll d'Alforja - Ermita de Puigcerver - Riudecols - Botarell - Montbrió.

Aquí us deixo algunes de les fotografies fetes a Banyoles:

1. buenas tomas !!!!!! fantasticasssssssssssssssssss fotos gracias

1. Muchas gracias Raquel!! Babuskhas Vs Triatlones, extraña combinación.