dijous, 10 de gener del 2013

Garmin Edge 705: seguiment de tracks i autorroute



El sistema de navegació que porta l’aparell per seguir un track a mi no m’agrada, si algú el te o l’ha fet servir possiblement sabrà del que parlo; els constants salts de zoom o el fet de que et desapareguin els camins pròxims –perdent la referència de l’entorn- únicament mostran-te el següent canvi de direcció, a mi, em mareja. A més, a vegades vols fer el recorregut a l’inrevés i si no saps com canviar-lo es un romanso.

Per sol·lucionar-ho, el que faig es, un cop carregat el track (jo ho faig manualment: un cop tinc la unitat connectada, dins la carpeta Garmin hi ha una carpeta que posa GPX i li bolco l’arxiu –sempre en format GPX-).

Anem a: Menú - Destino - Carreras Guardadas – selecció del track bolcat


Un cop seleccionat el track configurem el track donant-li color (per defecte es negre i no es veu res, jo acostumo a fer servir el magenta) i seleccionem Mostrar Mapa, així es visualitza sobre el mapa



Es important no iniciar el recorregut ja que si no ja la tindrem liada un altre cop. Ara únicament cal tenir el mapa en pantalla, ajustar el zoom que més ens interessi i ja tindrem el track en pantalla (a ConfiguraciónMapa, pots ajustar el sistema d'orientació del mapa, jo sempre ho tinc en Track arriba


I l’autorroute? No, no us penseu que hi hagi una nova actualització de firmware (ja fa temps que no n’hi han), amb aquest sistema que utilitzo per seguir el track em permet tenir visualitzades vàries rutes, (fins i tot els hi podem donar diferents colors) de manera que, en el moment de preparar el track, si tinc dubtes en un tram, preparo una segona alternativa i també la puc tenir visualitzada i així puc decidir in situ.

Es important, un cop acabada la ruta, desseleccionar Mostrar en mapa, ja que sempre estarà visualitzada

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada