divendres, 16 de març del 2012

Cicloide vs Wikiloc


Si heu anat seguint una mica el Bloc, possiblement us haureu fixat que al principi, en les meves rutes, hi posava un enllaç a Wikiloc (en aquell moment es on hi tenia penjats la majoría dels meus traks).

Posteriorment, i per enrriquir-ho una mica més, vaig posar algún "pantallassu" de Wikiloc a la brava i tant content. Coses de novell.

Després, anant mirant d'altres Blocs, veia que molts bloggers, visualitzaven el Track sense haver de "saltar" a la pàgina de Wikiloc (fins i tot vaig publicar un tutorial!) i vaig actualitzar totes les rutes amb la finestreta de Wikiloc (el procès es molt similar al de Wikiloc: hi ha una botó que posa "esta ruta en tu web", et dona un codi i fas un Copy&Paste en la teva entrada).

Farà 3 o 4 dies vaig començar a penjar, també, les mateixes rutes a Cicloide, i vaig veure, per sorpresa meva, que no únicament et permetia visualitzar la ruta en el Bloc, sinó que també li pots afegir una detallada i extensa fitxa de la ruta: altimetries, kms en pla, escalada o descens, índex IBP... buf quasi tant extens com les sortides. Així que he tornat a actualitzar totes les rutes amb visualització Cicloide.

Un altre avantatge de Cicloide es que si piques en l'enllaç que hi ha sota el mapa (on hi posa en petitet "Track de la ruta") t'enllaça directament a la teva ruta de Cicloide, en canvi, Wikiloc t'enllaça en la pàgina d'inici. A Cicloide, per baixar-te un Track no has d'estar registrat, a Wikiloc si... Tot i així, no he eliminat l'enllaç a Wikiloc, que també té coses bones.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada