dilluns, 7 d’octubre del 2013

Mode Test: Coll del Guix (Colldejou) amb una 27'5"


Si hi ha una cosa que m’emprenya al sortir en bici és fer-ho amb presses per ser a una hora determinada a casa. Aquest cop, però, va ser culpa meva, jo era el que havia de tornar aviat… així que vaig haver de pensar en una ruta curta i una mica exigent.

Durant la setmana passada vàrem poder “gaudir” de dues sortides nocturnes, i, amb una d’elles, al company de pedalada, havent arribat a Colldejou, li vaig preguntar que volia fer; si el Coll del Guix o el Coll Roig, ell no havia estat en cap dels dos i l’alternativa del Coll Roig li vaig comentar que era una mica més ràpida, així que es va decidir per aquesta. D'haver fet el Coll del Guix, suposo que haguéssim baixat pel camí dels Bullidors, i únicament amb la llum de les llanternes no sé si hagués estat una mica perillós. Tinc ganes de provar-ho :)



Giant amb rodes 27'5"
Així doncs, havent fet ja el Coll Roig, el diumenge va tocar fer el del Guix, va ser una petita variant de la ruta amb la que, uns mesos enrera, vaig “estrenar” la Specialized Epic S-Works 29” (peazo bicicleta!!).



Caçador caçat
Aquest cop també vam estar “d’estreno”. Els d’Escapa, a un de la colla, li han deixat una Giant amb rodes 27’5” per provar a veure que tal. Ara va amb un 26”, una Epic S-Works. El problema que tindrà, si li agrada aquest format, es que Specialized no fa 27’5”, i ell es un enamorat d’aquesta marca.

Tot i que la bicicleta que està provant no té les mateixes característiques que la seva Epic (aquesta és una semi-rígida, d’alumini i amb tres plats, com diu ell: “un hierro”) aquest nou format de roda li està agradant força: en trams fonderos tira força millor i en els tècnics té un tacte similar a les 26". Jo li he dit que, ja posats, provi també una 29” i així es decideixi definitivament a deixar enrere les 26”.

Ruta: Montbrió del Camp - Vilanova d'Escornalbou - Colldejou - Coll del Guix - Mont-Roig - Montbrió



També et pots baixar el track a Wikiloc

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada