dilluns, 4 de març del 2013

Trenca-cames per la Trenca-torrompers

Aquest diumenge he estrenat casc: Que lleuger!

Per aquest cap de setmana vaig preparar una ruta tranca-cames de cara a la Trenca-torrompers d’aquest any.

La Trenca-torrompers és una prova que organitzen els Bici-Ats Terra Alta i cada any comencen des d’un poble diferent de la comarca (aquest any toca a La Pobla de Massaluca). Jo ja he participat un parell de cops (l’any passat va ser any de traspàs. Vaig assabentar-me a una setmana vista i, tenint en compte que pel meu gust és una prova força dura, vaig decidir saltar-me-la).




La Terra Alta és una zona molt seca, amb molta pols i pedra. Les dues vegades que hi he participat, els circuïts eren autèntics trenca-cames amb algunes zones força tècniques (el meu taló d’Aquil·les). Fa dos anys vaig dir que ja en tenia prou; després d’arrossegar bici més del que m’hauria agradat, estar a punt de trencar cadena degut a que havia quedat més seca que una mohama (aquest cop portaré un potet amb oli: ja ho vaig fer a la Monegros i va anar de conya) i arribar a meta extenuat, vaig dir que ja no me la tornaven a fotre… Però un, que ja comença a tenir una certa edat, li comença a fallar la memòria, i els records ja no són tant nítids.

Si tot va bé, aquest any m’hi torno a apuntar!!




A dues setmanes de la prova (em pensava que eren tres!!), i per no patir tant (sempre pateixo: si estic entrenat, perquè ho dono tot, i si no, per ruc i no haver-me preparat bé), faré una dieta de sortides de fons entre setmana i trenca-cames pel diumenge (amb alguna sortida més tècnica per agafar confiança, o això espero). Així que ahir va tocar Trenca-cames. Vaig acabar força més cansat del que m’esperava. Millor, així no baixem la guàrdia.

Miradors de les Borges. Dos ja havien desertat.
Al no disposar de massa temps (havia de ser una ruta d’unes tres hores), vaig preparar una sortida de pocs quilòmetres i sense sorpreses però ben farcida de “tatxes”, amb un desnivell positiu acumulat força generós i que, a més, pels que no venen cada diumenge, hi hagués algun tram nou per ells (quasi res tot plegat!). La veritat és que va quedar una ruta força arreglada.

Ruta: Montbrió - Botarell - Riudecols - Alforja - Aleixar - Miradors de les Borges - Riudecols - Montbrió (38 Kms - 1100 mts)



També et post baixar el track a Wikiloc

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada