dimarts, 4 de setembre del 2012

Reus - L'Albiol - Reus



Ruta: Reus – Almoster – La Selva – Masies Catalanes – L’Albiol – Vilaplana – L’Aleixar – Castellvell – Reus

Aquests dies vaig una mica retrassat amb la publicació de rutes; aquest agost he sortit força en bici però he tocat poc l’ordinador (com ha de ser), així em reservo alguna ruta pels dies de sequera…

Primer de tot, la meva recomanació és fer la ruta en sentit invers (gràcies a la insistència de l’Edu la vàrem fer en sentit contrari del que jo havia previst. Tot i que diuen que l’edat és un grau, aquest cop no va ser així –ho sento però algú ho havia de dir–). Tot i haver pujat moltes vegades a L’Albiol, la ruta que vaig preparar era nova. Ja vaig veure que el desnivell en alguns punts era força elevat. Sense conèixer el terreny, que va resultar ser molt pedregós, vam haver d’empènyer una mica la bici (alguns més que d’altres).

Les intencions de l’Edu no eren dolentes, ja que fins La Selva el terreny és molt planer i així comences a pujar havent calentat una mica. L’ascens per Masies Catalanes ja et posa a to. També s'ha de dir que aquest sentit de la ruta ens anava bé per passar per Almoster a recollir al Màrius que, després de molt de temps en dique seco per culpa de diferents lesions, es va unir a la colla, i la veritat és que va aguantar molt bé (ànim Màrius!).


 



Un cop deixem les Masies Catalanes agafem un senderó que passa pel costat del Mas del Panxó (hi ha un avís d’atenció gossos, però es passa per una pista forestal que queda just a la dreta); després passem pel Mas de Barberà fins arribar a la Serra Estreta i ens incorporem a la TV-7046 fins a l’Albiol (en aquest tram vaig punxar).



Un cop creuat el poble seguim per la mateixa carretera fins a la Font del Llop, i d’allà agafem un camí a peu de la mateixa carretera (que després es convertirà en un senderó) fins a Vilaplana. D’allà arribem fins a l’Aleixar pel camí del Pi de les Planes (arbre monumental), Castellvell i Reus.



També et pots baixar el track a Wikiloc

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada